Bezorgen & Afhalen

Is de bezorging echt gratis? Ja, wij rekenen voor leveringen boven € 750,- in Nederland (excl. Waddeneilanden) op werkdagen tussen 7 en 18 uur geen verzendkosten.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling? +

Veel producten, die op Carreshop.nl besteld kunnen worden, worden binnen 10 à 12 weken verstuurd. De werkelijke levertijd van de producten vindt u op de detailpagina van het product zelf.


De aanduiding ‘verzendklaar binnen...’ betekent, dat de producten binnen deze tijdsperiode aan de transporteur zijn overgedragen (bij bestellingen op zaterdag, zondag en feestdagen begint de verzendtermijn op de eerstvolgende werkdag). De verzending per meubeltransportbedrijf van grotere spullen duurt normaal 14 tot 20 werkdagen. Als uw product per meubeltransportbedrijf wordt geleverd, dan neemt de leverancier via de mail contact met u op om een precies tijdstip voor de levering af te spreken.

Levert u ook in het buitenland? +

In overleg kan er tegen betaling ook in het buitenland worden geleverd, neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@carrewonen.nl of via telefoonnummer 0299-364606

Ik heb een groot meubelstuk besteld. Hoe wordt het toegestuurd? +

Kan een artikel wegens zijn gewicht, volume of structuur niet via de normale weg verstuurd worden, dan wordt het door een meubeltransportbedrijf verstuurd. Een vereiste voor levering met een vrachtauto is een begaanbare weg. Informeert u ons, indien de wegen naar uw huis onbegaanbaar zijn voor vrachtauto´s. U hoeft zelf niet te helpen bij het uitladen en kunt ontspannen achterover zitten, terwijl het transportbedrijf het werk doet. Wel gaan onze bezorgers ervan uit dat de meubelen via de normale weg op locatie kunnen worden gebracht, eventuele extra kosten brengen wij op basis van een open nacalculatie de klant in rekening.

Mijn bestelling is te laat. Wat nu? +

U wordt op de hoogte gehouden door onze klantenservice over iedere wijziging in de met u afgesproken levertijd.

Mijn bestelling is niet bij mij aangekomen. Wat nu? +

Zodra uw bestelling weer bij ons terugkomt met de mededeling “onbestelbaar”, dan belandt deze bij de afdeling goederen terugname. Neem contact met ons op, als u twijfelt of de verzending wel afgeleverd kan worden én als de geplande leverdatum al met 7 werkdagen is overschreden. Bespreek in dit geval de verder te nemen stappen met onze klantenservice 0299-364606 of via info@carrewonen.nl.

Op de hoogte van de nieuwste trends op gebied van wonen. Meld je aan voor ons nieuwsbrief. Aanmelden